Ledige stillinger
Ledige stillinger

Lotteritilsynet krever at Norsk Tipping kutter markedsføringsbudsjettet med mer enn 60 millioner kroner

Idrettspolitikk.no: Lotteritilsynet pålegger Norsk Tipping å redusere markedsføringskostnadene med minimum 20 prosent i fra 2022 til 2023 etter bortfallet av det de kaller ulovlig pengespillreklame på TV. Det utgjør mer enn 60 millioner kroner i året.

Del denne artikkelen:

Idrettspolitikk.no: Lotteritilsynet pålegger Norsk Tipping å redusere markedsføringskostnadene med minimum 20 prosent i fra 2022 til 2023 etter bortfallet av det de kaller ulovlig pengespillreklame på TV. Det utgjør mer enn 60 millioner kroner i året.

For å lese denne må du ha abonnement

Ny abonnent?

Velg mellom Månedsabonnement eller Årsabonnement.
Del denne artikkelen:

Related Articles

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Vennligst skriv inn din kommentar!
Vennligst skriv inn navnet ditt her

FØLG OSS

1,307FansLik
- Annonse -

SISTE NYTT