Frontrunner Publishing
spot_img

Norsk Tipping i heftig krangel med Lotteritilsynet om reklamepenger – frykter for sin troverdighet

Idrettspolitikk.no: Det har brutt ut en heftig krangel mellom Norsk Tipping og Lotteritilsynet om hvor mye penger Norsk Tipping kan bruke på markedsføring. Krangelen om størrelsen på reklamebudsjettet nådde sitt foreløpige klimaks da Lotteritilsynets 30. juni påla Norsk Tipping om å redusere sine markedsføringskostnader med minimum 20 prosent fra 2022 til 2023. Norsk Tipping kaller Lotteritilsynets saksbehandling for uforsvarlig.

Idrettspolitikk.no: Det har brutt ut en heftig krangel mellom Norsk Tipping og Lotteritilsynet om hvor mye penger Norsk Tipping kan bruke på markedsføring. Krangelen om størrelsen på reklamebudsjettet nådde sitt foreløpige klimaks da Lotteritilsynets 30. juni påla Norsk Tipping om å redusere sine markedsføringskostnader med minimum 20 prosent fra 2022 til 2023. Norsk Tipping kaller Lotteritilsynets saksbehandling for uforsvarlig.

For å lese denne må du ha abonnement

Allerede abonnent?

Logg inn

Velg mellom Månedsabonnement eller Årsabonnement.

Abonnenter får tilgang til alt innhold på Idrettspolitikk.no, og automatisk tilgang på både Naturpress.no og TransitMagasin.no. Samme brukernavn og passord.

Related Articles

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Vennligst skriv inn din kommentar!
Vennligst skriv inn navnet ditt her

FØLG OSS

1,307FansLik
3,535FølgereFølg
- Annonse -spot_img

SISTE NYTT