Idrettspolitikk.no: Det har brutt ut en heftig krangel mellom Norsk Tipping og Lotteritilsynet om hvor mye penger Norsk Tipping kan bruke på markedsføring. Krangelen om størrelsen på reklamebudsjettet nådde sitt foreløpige klimaks da Lotteritilsynets 30. juni påla Norsk Tipping om å redusere sine markedsføringskostnader med minimum 20 prosent fra 2022 til 2023. Norsk Tipping kaller Lotteritilsynets saksbehandling for uforsvarlig.
Norsk Tipping i heftig krangel med Lotteritilsynet om reklamepenger – frykter for sin troverdighet
Idrettspolitikk.no: Det har brutt ut en heftig krangel mellom Norsk Tipping og Lotteritilsynet om hvor mye penger Norsk Tipping kan bruke på markedsføring. Krangelen om størrelsen på reklamebudsjettet nådde sitt foreløpige klimaks da Lotteritilsynets 30. juni påla Norsk Tipping om å redusere sine markedsføringskostnader med minimum 20 prosent fra 2022 til 2023. Norsk Tipping kaller Lotteritilsynets saksbehandling for uforsvarlig.