Ledige stillinger
Ledige stillinger

Norsk Tipping i heftig krangel med Lotteritilsynet om reklamepenger – frykter for sin troverdighet

Idrettspolitikk.no: Det har brutt ut en heftig krangel mellom Norsk Tipping og Lotteritilsynet om hvor mye penger Norsk Tipping kan bruke på markedsføring. Krangelen om størrelsen på reklamebudsjettet nådde sitt foreløpige klimaks da Lotteritilsynets 30. juni påla Norsk Tipping om å redusere sine markedsføringskostnader med minimum 20 prosent fra 2022 til 2023. Norsk Tipping kaller Lotteritilsynets saksbehandling for uforsvarlig.

Del denne artikkelen:

Idrettspolitikk.no: Det har brutt ut en heftig krangel mellom Norsk Tipping og Lotteritilsynet om hvor mye penger Norsk Tipping kan bruke på markedsføring. Krangelen om størrelsen på reklamebudsjettet nådde sitt foreløpige klimaks da Lotteritilsynets 30. juni påla Norsk Tipping om å redusere sine markedsføringskostnader med minimum 20 prosent fra 2022 til 2023. Norsk Tipping kaller Lotteritilsynets saksbehandling for uforsvarlig.

For å lese denne må du ha abonnement

Ny abonnent?

Velg mellom Månedsabonnement eller Årsabonnement.
Del denne artikkelen:

Related Articles

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Vennligst skriv inn din kommentar!
Vennligst skriv inn navnet ditt her

FØLG OSS

1,307FansLik
- Annonse -

SISTE NYTT